Положення BAKOTA FEST

До уваги директорів

мистецьких та освітянських закладів,

керівників дитячих творчих

колективів та всіх зацікавлених осіб


Запрошуємо солістів, малі та великі колективи, які працюють у сфері інструментального, вокального, театрального, хореографічного, циркового мистецтва та оригінального жанру до участі у

Відкритому мистецькому проекті «BAKOTAFEST»

1. Мета фестивалю 

Підтримка обдарованих дітей, молоді та фахівців у галузі дитячої та юнацької творчості, встановлення партнерських відносин між учасниками та керівниками, установами та організаціями, формування сучасного погляду на національні культурні традиції, а також впровадження нових форм та засобів роботи у сфері культури та позашкільної освіти, відзначення творчих аматорських та професійних художніх колективів, студій та виконавців, які тримають культурний фронт в часі війни.

2. Дати проведення фестивалю:

8-11 червня 2024 р.

14-17 червня 2024 р.

3. Хто може брати участь у фестивалі?

Солісти та творчі колективи малих і крупних форм, які працюють у жанрах вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва, театри мод та модельні агенції.

4. Де проходить фестиваль?

Для фестивальних заходів обладнано дві локації:

  • відкрита сцена на великому пірсі, що розміщений прямо на водах Бакотської затоки. Робочий розмір сцени – 10 х 6 м
  • критий майданчик для вистав та камерних заходів. Робочий розмір сцени – 8 х 5 м

4. Які вимоги до фестивальних виступів?

Спеціальних вимог і обмежень немає. Всі виступи учасників обумовлюються окремо з режисерською групою.

Увага! До перегляду не допускаються твори мовою агресора

5. Нагородження

Всі учасники стають лауреатами Всеукраїнського фестивалю «BAKOTA FEST» та отримують:

  • колективи – кубок фестивалю
  • соло, дуети, тріо – медалі фестивалю
  • диплом лауреата фестивалю
  • всі керівники отримують подяки
  • один учасник (колектив або соліст чи дует/тріо) отримує гран-прі глядацьких симпатій

6. Де розміщуються групи?

- Учасники проживають в комфортних котеджах готельного комплексу «Теремки» (4-8 осіб в кімнаті)

- учасники забезпечуються триразовим збалансованим харчуванням (шведська лінія, різноманітні страви на вибір)

- побут учасників організований за програмою творчого табору «ART CAMP», яку складають щоденні табірні заходи (квести, спортивно-розважальні ігри, екскурсійна програма). Учасники дотримуються режиму табору

- до послуг учасників вся інфраструктура Парк-готелю «Теремки» (обладнаний пляж на березі Бакотської затоки, два басейни на території, тюбінг, спа-зона, міні-зоопарк тощо)

7. Фінансові умови

* Путівка в табір ART CAMP:

  • Діти до 16 років – 5800 грн.
  • Дорослі від 17 років – 6700 грн.

Ціна включає в себе проживання, харчування, всі табірні заходи та екскурсійну програму

Оплата не включає в себе транспортні витрати до табору.

* Внесок за участь у фестивалі:

750 грн./чол. – соліст;

550 грн./чол. – дуети;

450 грн./чол. – тріо, квартет, квінтет;

330 грн./чол. – колективи від 6 до 12 учасників;

280 грн./чол. – колективи від 12-ти учасників і більше.

8. Для участі у конкурсі необхідно:

Крок 1. Учасник подає онлайн-заявку (google-форма) за посиланням: https://forms.gle/F5tcXLp1DtErCJKT6

Крок 2. Оргкомітет надсилає учаснику запрошення до участі у фестивалі та реквізити для оплати благодійного внеску.

Крок 3. Оплата гарантійного внеску 20% від загальної суми. В разі відмови учасника від участі у фестивалі пізніше, ніж за 10 днів до його проведення, гарантійний внесок не повертається.

Оргкомітет залишає за собою право на публікування аудіо- фото- та відеоматеріалів фестивалю на будь-яких інтернет-ресурсах та у ЗМІ

Контакти оргкомітету фестивалю

097 555 1542 Сергій Котовський

066 913 4734 Юлія Оліяр