Положення BAKOTA FEST
До уваги директорів
мистецьких та освітянських закладів,
керівників дитячих творчих
колективів та всіх зацікавлених осіб
Запрошуємо солістів, малі та великі колективи, які працюють у сфері інструментального, вокального, театрального, хореографічного, циркового мистецтва та оригінального жанру до участі у
Відкритому мистецькому проекті «BAKOTAFEST»
1. Мета фестивалю
Підтримка обдарованих дітей, молоді та фахівців у галузі дитячої та юнацької творчості, встановлення партнерських відносин між учасниками та керівниками, установами та організаціями, формування сучасного погляду на національні культурні традиції, а також впровадження нових форм та засобів роботи у сфері культури та позашкільної освіти, відзначення творчих аматорських та професійних художніх колективів, студій та виконавців, які тримають культурний фронт в часі війни.
2. Дати проведення фестивалю:
8-11 червня 2024 р.
14-17 червня 2024 р.
3. Хто може брати участь у фестивалі?
Солісти та творчі колективи малих і крупних форм, які працюють у жанрах вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва, театри мод та модельні агенції.
4. Де проходить фестиваль?
Для фестивальних заходів обладнано дві локації:
- відкрита сцена на великому пірсі, що розміщений прямо на водах Бакотської затоки. Робочий розмір сцени – 10 х 6 м
- критий майданчик для вистав та камерних заходів. Робочий розмір сцени – 8 х 5 м
4. Які вимоги до фестивальних виступів?
Спеціальних вимог і обмежень немає. Всі виступи учасників обумовлюються окремо з режисерською групою.
Увага! До перегляду не допускаються твори мовою агресора
5. Нагородження
Всі учасники стають лауреатами Всеукраїнського фестивалю «BAKOTA FEST» та отримують:
- колективи – кубок фестивалю
- соло, дуети, тріо – медалі фестивалю
- диплом лауреата фестивалю
- всі керівники отримують подяки
- один учасник (колектив або соліст чи дует/тріо) отримує гран-прі глядацьких симпатій
6. Де розміщуються групи?
- Учасники проживають в комфортних котеджах готельного комплексу «Теремки» (4-8 осіб в кімнаті)
- учасники забезпечуються триразовим збалансованим харчуванням (шведська лінія, різноманітні страви на вибір)
- побут учасників організований за програмою творчого табору «ART CAMP», яку складають щоденні табірні заходи (квести, спортивно-розважальні ігри, екскурсійна програма). Учасники дотримуються режиму табору
- до послуг учасників вся інфраструктура Парк-готелю «Теремки» (обладнаний пляж на березі Бакотської затоки, два басейни на території, тюбінг, спа-зона, міні-зоопарк тощо)
7. Фінансові умови
* Путівка в табір ART CAMP:
- Діти до 16 років – 5800 грн.
- Дорослі від 17 років – 6700 грн.
Ціна включає в себе проживання, харчування, всі табірні заходи та екскурсійну програму
Оплата не включає в себе транспортні витрати до табору.
* Внесок за участь у фестивалі:
750 грн./чол. – соліст;
550 грн./чол. – дуети;
450 грн./чол. – тріо, квартет, квінтет;
330 грн./чол. – колективи від 6 до 12 учасників;
280 грн./чол. – колективи від 12-ти учасників і більше.
8. Для участі у конкурсі необхідно:
Крок 1. Учасник подає онлайн-заявку (google-форма) за посиланням: https://forms.gle/F5tcXLp1DtErCJKT6
Крок 2. Оргкомітет надсилає учаснику запрошення до участі у фестивалі та реквізити для оплати благодійного внеску.
Крок 3. Оплата гарантійного внеску 20% від загальної суми. В разі відмови учасника від участі у фестивалі пізніше, ніж за 10 днів до його проведення, гарантійний внесок не повертається.
Оргкомітет залишає за собою право на публікування аудіо- фото- та відеоматеріалів фестивалю на будь-яких інтернет-ресурсах та у ЗМІ